torstai 25. helmikuuta 2010

dee ii yy, hiuksia ja kynsiä

Okei, tässä taitaa nyt olla bloggerilla jotain elämää suurempia ongelmia... Eilen en päässy ollenkaan viihdyttämään teitä jutuillani ja nytki tässä on hituse ongelmia. Mutta no, eiköhän tässä jonkinlaisen postauksen silti aikaan saa.

Tulin just tossa n. puol tuntia sitte dance&fitistä, siinä oli kokonaan uus ohjelma ja se oli aika lame verrattuna siihen edelliseen. :D Mut no, kyllä siellä silti kuuma tuli ja mukavaa oli! Vaikka lähteminen tuotti vaikeuksia ja pelkotiloja jo senkin puolesta, että eilisestä asti mun nilkka on vähän reistaillut. Varmaan tiistaina jotenkin liikunnassa teloin lentopalloa pelatessa. Eilen oli circuitia ja ne hypyt yms. mitä siinä tehtiin ei kyllä yhtään auttaneet kipuun. Mutta no, hengissä ollaan!

Arvatkaa mitä? Mä sain aikaseksi ommeltua ITSE tämmöisen näyn:














Siis mä oon oikeesti maailman huonoin ompelija ja muuta, ja oon ylpee tosta kun siitä tuli aika söppänä. :) Mulle tuli joku tarve saada tommonen ja sen voi siis kiinnittää hakaneulalla esim. vaatteisiin. Toi oli kyllä niin idioottivarman helppo tehdä että en ihmettele että jopa minä sain aikaan tommosen. 














Alotin eilen tommosen kurssin, oikeesti se alko jo sillon ku jaksoki alko, mut siitä oli ollu vasta pari tuntia niin pääsin viel mukaan. Vaikuttaa  ihan mukavalta, eilen oli 3h poliisi meille kertomassa rikosten ennaltaehkäisystä ja se kerto siitä tosi mielenkiintosesti ja kerto myös hyviä esimerkkejä. Huomenna klo 9 onkin sitten paloasemalla jotain asiaa meille. 




























Konseptillinenhan sitä kamaa tuli kirjotettuu niistä poliisin jutuista, ja osan karsin pois... Huhhuh ku oli käsi kipeä ton kirjottamisen jälkeen ja kädensyrjä(?) lyijyssä. Terveisin vasenkätinen. 


































Ja tätä mä tein eilen hiuksilleni... Eroa tuskin huomaa, mutta kyllä siellä välissä pilkottaa vaaleita raitoja. Tykkään ihan älyttömästi, jotenki elosammat hiukset eikä niin mitäänsanomattoman väriset. Pitää joskus parin viikon päästä laittaa lisää noita raitoja että vähän ehkä myös vaalenis, taisin hitusen liian vähän laittaa noita. Se oli huvittavan näkönen kyllä se värjäyshuppu, Iidaa ainaki nauratti ku meille tuli kesken mun hiustenvärjäysoperaation. 


































Ja tähän väliin vähän kuvaa vaatteista, missä tänään hihhuloin koulun käytävillä ja luokissa. Paita on Terranovasta, takki sama vanha KappAhlin, hame H&M. Älkää kysykö tosta toisesta jalasta, koska kerron vastauksen kysymyksiin just NYT: operoin mun nilkan + sidekäärön kanssa koska parempi olla jos on tommonen tuki kun että olis ilman. Mutta no, eiköhän tää huomenna oo jo ihan terve tää koipi. Sensuurispagettikasakin iski ja joku tunki jonku ihme kapulan mun suuhun, mut älkää kiinnittäkö niihin sitä huomioo! 


























Aika epämääräsen näköseltä näyttää, mut tänään pitkästä aikaa tein kynsilleni jotain muutakin kun laitoin pelkän lakan. Ja hei, miks mun kamera ottaa näin hyviä macrokuvia verrattuna noihin peruskuviin?! Haluan sen uuden kameran! Tarvitsen paljonpaljon rahaa, että saisin joskus sen järkkärin... On mulla jo ihan hyvä alku. Ja pitäis töitä hakee, mut mä oon oikeesti tosi huono tommosissa virallisissa tilanteissa, ennen en uskaltanu tyylii soittaa oma-aloitteisesti kampaaja-aikaa, mut nykyään oon jo tommosten yli päässy. Pakko saada jotenkin töitä. Mut tässä pikkukaupungissa mahdollisuudet on hieman rajalliset.


Ainiin, takas aiheeseen... Tämmöset niistä kynsistä sitten lopulta tuli: 
























Värit näkyy paremmin luonnossa. Pohjaväri on Mavalan La Paz ja noi viivat on Mavalan sävyä Poetic. :) Perusteipin avulla saa nopeasti ja helposti vähän erikoisemmat kynnet kuin jos olisi pelkkä yksivärilakkaus... 


Nyt jatkan salkkareiden katsomista ja sitten en tiedä, teen varmaan en mitään. :D 

Edit: nää tekstit heittelee jotenki ihan oudosti?! :s 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti