torstai 4. helmikuuta 2010

mikäs sen mukavampaa...

Kuin englannin kirja odottamassa sitä, että menisin sen luokse, avaisin sen ja opiskelisin? 

Mm, pakko sanoa, että kyllä tää koneella olo veis voiton. :D Pitäis oikeesti ryhdistäytyy nyt tän lukemisen kanssa, huomenna koe ja haluan paremman numeron kuin viime kokeesta (siitä ei edes nyt puhuta) ja mulla ei ole hirveästi aikaa lukea kun kuudesta seitsemään on dance&fit ja puol kasilta alkaa salkkarit, jotka on siis ihan pakko katsoa. ;D En ymmärrä, mikä siinä opiskelun alottamisessa on aina niin vaikeeta?! Ollapa supernainen, joka oppii kaiken kertalukemalla... 


Äsken vietin aikaani Google Mapin satelliitti jutun avulla ja seikkailin mm. Pariisin kaduilla. ;) Mitenniin välttelen opiskelua? En suinkaan... Mun pitäis muuten siivota, eikös se ole tärkeämpää kuin englanti? Ei varmaan mun opettajan mielestä tässä tilanteessa. (meidän enkun ope sattuu olemaan mun isotäti, how cool is that?!) 


Söin tänään muuten ensimmäistä kertaa elämässäni Runebergin torttua, ja hyi -ttu että se oli pahaa!!! En yhtään ihmettele ku monet on haukkuneet nuo tortut ihan maanrakoon. :D 


No nyt alkaa nää jutut olla jo niin off topic ja muuta mukavaa, että taidan irrottautua facebookista ja mennä suihkun kautta lueskelemaan. Olen innostuksesta pyöreänä, oikein pompin riemusta kattoon.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti