sunnuntai 7. helmikuuta 2010

never too late


Joo, se alkas taas viikonloppu olla ohi kohta... :D 
Eilen olin sittenki poikaystävän kanssa, katottii leffa ja eka erä sitä -95 peliä, sit oltiinki jo sen verran väsyneitä että mentiin nukkumaan. Tänään oon vaan ollu kotona, tein ruokaa ja siivoilin vähän. Pakkailin myös huomisen koulukamat valmiiks, uus jakso alkaa taas. Hullua, että nyt alkaa toisiks viimenen jakso, vastahan tää kakkosvuos alko. Kohtahan sitä huomaa istuvansa ylppäreissä...
Kuvat jotain enemmän tai vähemmän vanhoja arkistojen kätköistä löytyneitä, ette halua nähdä mun naamaa taaskaan, en oo jaksanu meikata koko viikonloppuna ja hiuksetki on tosi puhtaat jne. :) 

Mulla oli jotain ihan asiaakin kun olin tänne tulossa, mutta jotenki mä oon niin mestari aina unohtamaan kaikki tämmöset. Kavereita ärsyttää ku sanon niille aina "ainii, mul oli sulle jotain asiaa mut en enää muista että mitä" :D Tota tapahtuu nykyään noin kerran päivässä ellei useamminkin... Vanhuus ei tule yksin, vai miten se olikaa? 
Tää on muuten otettu iskän koneen kameralla (omassa ei toiminu netti sillo tai jotain muuta...) ja onhan tossa sillee hitusen parempi laatu ku tossa ylemmässä kuvassa, joka on siis otettu mun koneella. :D Johtuiskoha siitä et tää kone on (elektroniikkaiän mukaan) jo aika eläkettä päin suuntaava... Ja armahtakaa tosta ilmeestä! 

Asiasta toiseen, se leffa, joka eilen katottiin, oli Idiocracy. Voin sanoo, että suosittelen niille, keitä alapäähuumori naurattaa. Ok, oli siin ehkä muutama ihan hauskaki vitsi mutta kun jokanen asia liitty jotenki peppuseksiin ym. ym. niin jotenki ei jaksanu inspata. :D Mut kyl se Luke Wilson (miespääosan esittäjä) oli ihan mukavan näkönen, ei siinä... ;) Vai mitä mieltä? 
 
 

 Apua, tää postaus hyppii aiheesta toiseen ku aropupu savannilla (vai missä lie semmoset hyppiikää) joten oiskoha parempi että jatkaisin vaan tätä sunnuntailödläämistä. :D (lödläily = löllääminen ja idlailu sekotettuna) Ja ärsyttää ku poikaystävällä ei ole puhelimessa akkua, en tiiä nähäänkö viel tänää ennenku se lähtee takas intteilemään! No, ei sillä NIIIN suurta merkitystä oo, 5 päivää ei ole edes aika eikä mikään, nimim. poikaystävälläni on yleensä ainakin n. 5päivän työkeikkoja missä päin Suomea milloinkin... Paras on kuitenki se 3 viikkoa, minkä olin kielikurssilla. :) Siitä voisinkin joskus tehdä postauksen, jos ketään kiinnostaa...

Mutta nyt tää on jo niin paljo enemmän puuroo ku soppaa tää teksti, että ehkä parempi tosissaan lopettaa vielä kun aiheet on suht normaaleja! :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti