maanantai 8. helmikuuta 2010

iltoja

Joo niin se uus jakso sit alko taas, huhhuh. Aamun ekojen kaksoistuntien jälkeen mulla oli pari tuntia hypäreitä niin käytiinpä sit kaverin kanssa kaupassa ja mä kävin samalla hakee pari kirjaa, jotka olin tilannu mut unohtanu perjantaina hakee. 

Vitsi ku toi talousmatematiikka kuulostaa tooooooosi kiinnostavalta(haha) . Oon muuten niiiiin happy, pari jaksoo sitte sain matikan kurssista numeroks 5, mutta nyt kun tässä edellisessä jaksossa oli ja sain kokeen tänään takas, nii 8 tupsahti! :) Kyllä heitti aika iloset fiilikset... Ja sitä fiilistä paranti vielä uskonnon koe, josta sain 9+! Nyt on viel pari koetta saamatta ja mua pelottaa ne, koska ne menee todnäk aika penkin alle... :D Mut ei tää elämä vieläkää niihi kokeisiin kaadu. 

 
Siinä jonkinlainen kuva vaatteista, joissa tänään hiippailin koulussa... :D Ja mikä mun naamaa vaivaa?! Ignooratkaa se siis. 
Mut siis, toi harmaa perustoppi on iha H&M -tuotantoo, ja sen päällä oleva musta tunika/mekko/toppi Ginasta. Perusleggareita nyt löytyy vähän sieltä sun täältä, ja kivoja käteen majoittuneita mustia ponnareita myös! :) 

Ja tässä mun iltapalaa, jonka vetelin nassuuni keskeytyneen lenkin jälkeen. 
 

Ja mitenniin keskeytyneen? No just sen takia, kun taas laski verensokerit semmosta syöksyvauhtia alas ja piti taas tulla nopsaan kotiin just ku oli hyvä vauhti päällä! Ai mitenniin ärsytti? Ei mitenkää, muuten vaa ois ihan kiva välillä käydä lenkillä sillee ettei ois mitää ongelmia. :) 
Toi keltane pien kirja on sanakirja, sen vieressä mun puhelin ja maitolasin takaa pilkistää insuliinikynä. :D Ja ei, en mä syö tietokoneella ollessa, muuten vaan kannoin noi eväät tohon kuvattavaks... 
Activiasta sen verran, et kauranmakunen Activia on ainut jugurtti, josta tykkään. Mua etoo oikeesti ajatuski jostain mansikkajugurtista tai muusta, hyi. En mä oo kiinnittäny Activian (terveys?)vaikutuksiin huomiota, mä vaa vetelen noita nassuuni aamupalalla tai iltapalalla jos niitä jääkaapista sattuu löytymään. :D  

Ja hei, mä tarviin uuden kameran!!! En kestä ton Olympuksen laatua, se heittää joka ikisen ilman salamaa otetun kuvan rakeiseks mössöks ja salamalla otetuissa kuvissa on niin ei mun silmää miellyttävät värit ja muutenki täyttä kuraa neki! Voisin pistää kolehdin pystyyn. :D
 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti