tiistai 9. helmikuuta 2010

laiskamato iski

Tänään ois dance&fitti, mut päätettii kaverin kaa että jätetään tällä kertaa väliin. :D Vähän on laiskapäivä, en eilen illalla saanu unta kun mietin kaikkia mua stressaavia asioita esim. vanhoja, ja vähäiset yöunet se onkin tosi piristävä homma... No mut, ajattelin kyl lenkillä käydä että ei ihan mahoton laiskaolo tule. :p 

Tänään oli koulussa liikuntaa, äikkää, hypäri ja vähän matikkaakin, mut sit lähin hammaslääkäriin. :) Sieltä selvisin n. 10 minuutissa kun ne vaan tarkisteli (jee ja ne kehu mun hampaita!) ja sit (viimeinkin?) laitto täytettä yhteen mulla n. 10vuotta olleeseen paikkaan, joka oli tässä muutaman vuoden ajan ollut painautunut tosi alas... Siihen aina ikävästi jäi kaikennäköset ruuat ja aina kieltä tungin sinne, mutta nyt tuntuu oudolta kun sinne ei pääse enää mitään! Ihan ku ois uus hammas laitettu tai jotain... Myös hammaskivet ne raapi pois, kun diabeteksen takia mulle tulee herkemmin hammaskiveä niin ne pitää sit aina poistaa. :D Penskana muuten inhosin sitä, kun se tuntu niin ilkeelle, mut nykyään se ei edes tunnu pahalle ja mä aina odotan että saan "suun tyhjäksi" koska nytki vaan koko ajan kielellä tunnustelen noita hampaita kun niiden välit on tyhjät, hahah. :p Oisin kerenny kouluun viel hyvin takas, ainaki toiselle puolikkaalle kaksoistunnista, mutta Iida esitteli ennen mun hampilääkäriin lähtöö niin houkuttelevan kahvitarjouksen että laiskamato iski siinäkin tilanteessa ja jätin menemättä kouluun. Sen sijaan meninki sitte kahville (tai no, mä join teetä ja Iida kaakaota :D) tohon leipomokahvilaan joka on viereisellä kadulla siitä, missä mä asun. Sen jälkeen käytiin kaupassa, ja tässä mun ostokset jotka teitä kiinnosta ihan varmasti! :) 

 
Päivityksiä ihan just loppuviin (tai jo loppuneisiin juttuihin) 
Nivean kasvovesi n. 4e
Rexona deodorantti, hintaa en muista :-D
Nivean kasvorasva, en muista tämänkään hintaa...

 

L´oreal hiusväri, huomenna ajattelin värjätä nää kutrit niin ei ole niin kulahtaneen näkönen moppi vanhoissa sitte :) 

Mua naurattaa, kun noi ylemmän kuvan kaikki tuotteet on tommosia sinertäviä... :D Haha, no ei, mut toi kasvorasva ja dödö on luottotuotteita niin mitäpä sitä vaihtelemaan. :) Kasvoveden otin vaan kun se oli halpa... Mun pitäis ostaa vielä ripsiväri ja meikinpoistoaine, mutta kun kosmetiikkakamat maksaa ihan älyttömästi niin ei kehtaa kerralla järetöntä määrää ostaa, kun mua säikäyttää aina tommonen kertarysäyksellä iso hinta. Jotkut huippualennuksetki ois tietty ihan jees... 

Sitten siihen vaatetukseen vielä, eli kangaspalat jotka viihtyi tänään mun päällä: 

Sori, mut silmät oli pakko muokata pois koska ne sojotti jotenki ihan ihmeellisesti niin haluun että te pidätte mua kuitenki suht tervejärkisen näkösenä. :D
 Neuletakki - H&M
Valkea toppi - Stocker (Jim&Jillistä) 
Pitsitoppi - Only
Hame - H&M 
ja perusleggarit taas jalkojen peittona :) 

Ajattelin myös tässä "ilahduttaa" teitä mun talvitakilla, niin näette tässä sitten että millainen palttoo minua yleensä lämmittää tuolla ulkoilmassa... Toinen vaihtoehto on sitten mun ulkoilutakki, jota käytän sillon kun mulla on rentopäivä tai kun käyn lenkillä. :D 

 
Eli merkki on Ichi, ja noita löytyy esim. Aleksi 13:sta. :) 
 

Siinä vähän myös sivukuvaa, tosin en tiedä minne mun huulet on kadonnu, mut ei nyt välitetä siitä... 
  

Ja ton kaulustsydeemin saa myös tolla tavalla, ja yleisemmin mulla se onkin tolleen, kun en osaa käyttää kaulahuivia ton takin kanssa niin jotain suojaahan sitä kurkulle pitää olla... Ja tonne on kiva suojautuu kovemmilla pakkasilla kun se pystyy peittämään ainaki puol naamaa. :D

 Ainii joo, vois joskus myös niitä kenkiä kuvailla millä oon liikenteessä ollu...

Nyt ajattelin vähän aikaa vielä tässä istua ja lödläillä, sitten luultavasti lähden lenkille... Väsyttää kyllä sen verran, että mieluummin tonne sängyn pohjalle möyrisin, mutta kun on luvannut itselleen urheilla edes jollain tavalla (ja varsinkin kun tolla lailla laiskottelee että jättää dance&fitin väliin, hyi minä) niin pakkohan se on peppu nostaa penkistä ja lähteä reippailemaan. Ja toi sää kun on (vielä) ihan passaava niin ei pidä heittää hukkaan niin sanotusti. ;D Joo mut eiköhä nää jorinat riittäny tältä kertaa! (ja yritän päästä eroon tästä hampaiden hipelöinnistä, mut ku niissä on nyt ne kolot jotka niihin kuuluu!)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti