keskiviikko 10. helmikuuta 2010

epäehjä

Tänään oli ihan mukava päivä. Koulussa oli pari tuntia äikkää heti aamusta, tosi kiinnostavaa joku kirjallisuushistoria indeed. Sitte oli tappoliikkatunti, n. 45minsaa circuitia eli niitä lihaskuntojuttuja, voin kertoa että aika väsyny alko olee siinä toisella kierroksella. :D Mut hyvin me Hannun kanssa vedettiin. Sen jälkeen oli vähä dead fish -olo matikantunnilla, ja klo 12 loppu sit koulu. Koulun jälkeen hengailin vähän aikaa muutaman kaverin kanssa, käytiin kaupassa ja tultiin sit meille kahville, paitsi mä en juonu kahvia vaan söin äippäpuolen tekemää kanasalaattia. :) Sittenpä kaikki kaikkoskin ja mä jäin värjäilemään omia hiuksiani. Näistä tuli aika tummat, mut kyllähän tää väri tästä haalistuu. 


















Havainnollistava kuva, vaikka tuskin se oikeasti mitään havainnollistaa.

Tänään nakitin äitipuolen ostamaan mulle hiuslakkaa, hiuksiin jätettävää hoitoainetta ja lämpösuojaa (oma vikasa ku kysy et tarviinki jotain kaupasta, no ok sen lämpösuojajutun maksoin ihan itte :D) 















Syvähoitoputeli vasemmalla, merkki joku 4R? :D Makso kuulemma n. 9e tossa suunnilleen viereisessä kampaamossa. L´orealin syvähoito (hiuksiin jätettävä hoitoaine) ja wellaflexin lakka majailee vieressä. Onneks osas ostaa tota lakkaa, yleensä käytän just wellaflexia. :D Tota syvähoitooki vaan sen takia kokeilen kun kampaaja käski koekampausta tehdessä laittaa hiuksiin tommoista, mulla on ihan tajuttoman sähkönen tukka!

Ja nyt haluan esitellä teille erään jutun, eli sen, mikä toi vaaleenpunanen kangas on noiden kosmetiikkakamojen alla aina... ;)  



















Tadaa! Turkista markkinoilta 10 liiralla eli n. 5 eurolla ostettu huivi. Ihanan iso ja tommonen "liukuvärjätty". Ei vaan oikein sovi talvella käytettäväksi. :( Vas. laidassa muuten näkyy ihan pikkusen mun vanhojentanssimekkoa. Kuviin on mahdoton saada sen oikea väri, mutta tässä sentään ollaan jo aika lähellä (yrittäkää vaan tiirailla tota pientä plänttiä mikä ei piiloudu huivin taakse...) 


















Ja tänään menin kouluun hupparissa! Aika outoa mulle, mutta kun nyt ei jaksa inspata pukeutuminen, en tiedä miks. :D Toi on myös Turkista, hinta jotai 30 liiraa eli n. 15 euroa.  Noi sortsit mulla ei ollu koulussa jalassa, vaan laitoin noi jalkaani siks aikaa kun värjäsin hiuksia. Pari kesää sitten ostettu H&M:stä. Koulussa mulla oli ihan normaalit piecesin mustat farkkuleggarit. 

Tänään oon vaan istunu koneella ja tehny kaikkee pientä, en jaksanu edes lenkille lähteä! Enkä itse asiassa olis kerennytkään, kun treffasin Iidan kanssa tossa n. kuuden ja seittemän välillä. Kuudelta menin oottelee sitä sen työpaikalle, ja sitte tultii meille, juteltii vaa ja mä lakkailin samalla kynsiä. :D 











Joo siinä nopsaan keinovalossa räpsästy kuva kynsistä... Lakka on Lumenen Natural Code sävy 19 Miss tricky. Tossa taustalla näkyykin aito;) Chanelin avaimenperä suoraan Turkista. Irtos semmosesta laukusta toi, toimitti vetskarin virkaa. Nyt se saa luvan killua avain"nipussa" (siihen kuuluu kodin ja pyörän avaimet, lol...)

Ainii, toi otsikko tulee siitä, kun nopsaan kävästiin eräässä paikallisessa kaupassa tänään kavereiden kanssa ja siellä oli semmone Rayn pelikone, jonka näytössä luki epäehjä. :D Naureskeltiin vähän että what the...?! 

 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti