torstai 11. helmikuuta 2010

kipeät lihakset

Joo, tänään oon kärsiny pienesti kipeistä vatsalihaksista. :) Circuit siis taisi tehdä tehtävänsä... Onneks kaverit valitti enemmän, naureskelin vaan partaani niiden tuskaillessa. 

Oli hiukan tylsä päivä, semmonen perus ei mitään ihmeellistä -päivä. Koulussa olin ja kotona olen ollut. Hypärillä vähän aikaa pussitin karkkeja, kun ranskan (ja ruotsin) ryhmän kanssa meillä on hirveet rahankeruukampanjat kun me ranskan ryhmän kanssa ollaan lähdössä ensi syksynä Ranskaan ja ruotsin opiskelijat jonnekin päin Suomea, ruotsinkieliselle alueelle kuitenkin. 



















Siinäpä taas asua... 
Bolero tms. - Vero Moda
Paita - Terranova (Maltalta)
Farkkulegginsit - Gina Tricot


















Ton boleron sais myös tuolleen kiinni laitettua, mut halusin tänään pitää sen auki lepattamassa. :D Pyörittelin sit noita ihme juttuja pitkin päivää... Käytin viimeks tota boleroo varmaan noin vuos sitte, ja en oo muutenkaa käyttäny sitä ku pari kertaa. Pitää siis ottaa tiiviimpään käyttöön...

 

Tässä mun koululaukku, Seppälästä peräisin ja makso 20 tai 30 euroa, en muista. :D Veikkaan, että 20. Toi on ihanan tilava, mahtuu kaikki tarvittava varmasti mukaan. :) Ja tohon kuuluis myös semmonen hihna, että ton sais olan yli, mutta tuntuu et se on kauheen pitkää niin en oo viel innostunu siitä. 

 

Tässä mun laukun sisältö yleensä (koulukirjoja en nyt ottanu mukaan kuvaan, koska ne vaihtuu päivittäin...) eli siellä majailee Marimekon penaali, laskin, lukiokalenteri, poikaystävän kämpän ja meidän kodin avaimet, vaseliini(joka on jääny sinne vaikka oikeesti käytän sitä vaan tosi pahassa hädässä eli jos huulirasva on niin finito että pitää sormella kaivaa:D) ja kukkaro. 
 

Ja tässä kuvassa onkin mun suurin rakkaus, eli matikankirja. :) Talousmatematiikka = <3 (hell no). Olin tänään (kaksois)tunnilla ihan out of the business, en osannu tehdä mitään ja puolet ajasta vaan jäädin ja säädin, mm. tutkailin kalenteria ja muuta yhtä pätevää... Keskusteltii myös kaverin kanssa siitä että kannattaako matikan 8. kurssi käydä ennen kirjotuksia kun mietittii et vois jo syksyllä kirjottaa matikan. Ää, pelottavaa, nyt jo pitää miettii yo-kirjotuksia... 

Tänään tajusin myös sen, että viikon päästä on vanhojen kenraaliharkat! APUA!! Mulla on sillon niin kova paniikki että varmaan pyörryn kotona miljoona kertaa, en osaa pukee mekkoa oikein päin ja meikitki menee pitkin poskia(siis just ne mitkä ei sinne poskille kuulu) ja ja ja! Miten te jo tanssineet ootte selvinneet siitä stressistä... Onneks mulla on kavereita, jotka tanssi viime vuonna, niin niiltä kyselen aina vinkkejä ja valitan mun (tulevaa) stressiä. Haha. 
Tossa viiden jälkeen lähdin lenkille, ja viihdyinkin siellä noin puoltoista tuntia. Oli hirvee vauhti päällä, koko ajan vaan keksin itelleni pidemmän reitin ja siellä sitte viipottelin pitkin katuja menemään. Lopussa uskalsin jo vähän hölkätä, koko lenkin ajan himotti pinkasta kovempaan vauhtiin, ja lopulta pinkasinki. Tuli ihan sikahyvä fiilis tosta lenkistä, ja mä toivon, että tommosia innostuksia tulis useemminki. :) Huomenna  on koululiikassa korista ja sitten harjotellaan vissiin tansseja viel, aattelin että vetäisin ihan täysillä sitä korista (siis niin täysillä ku osaan, oon ihan käsi kaikissa pallopeleissä) mut kattelee huomenna mikä mieli. :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti