sunnuntai 14. helmikuuta 2010

ystävänpäiväsiä

Joo mä en oikeesti mitenkään riemusta hyppien juhli ystävänpäivää, itse asiassa en oikeestaan juhli sitä millään tavalla... Aika turha juhla. :D Vaikka pakko sanoa, että oli ihanaa käydä Iidan ja Even kanssa syömässä, ja Eve anto mulle aivan "ihanan" lahjan (valokuvan meistä, jossa ilmeet on vähän... noh... hölmöt :D) ja sain mukavat naurut sen lahjan takia. :) 

Noh, perjantaina olin koulussa, ja liikuntatunnit oli ihan huiput! Oli tosi hauskaa pelata korista ja sitte viel jatkaa treenaamalla tansseja. :) Illan sitten lähinnä istuinkin kotona, miinus se, et kävin moikkaa poikaystävää sen luona jonki aikaa kun se tuli taas lomille... Kävin myös lenkillä siinä sitten ja loppuillan istuskelin kotona, kun poikaystävä lähti juomaan. :D No kuitenki puol 3 aikaan piti vielä sinne kävellä yöks (ei oo ku joku ~200m sinne niin ei ollu iso vaiva) ja tsillai. 

Lauantai meni kanssa aika ollessa vaan, itse asiassa datailin vaan kotona, ainut että kävin kaupassa ostamassa huulirasvaa... Sitten illalla katottiin taas poikaystävän kanssa leffaa. Sen jälkeen se pisti youtubesta Pasiloita pyörimään, mut mä nukahtelin jo siinä 10 aikaan kun sen sängyllä makailin, ja sit en tiedä kuinka pitkän ajan päästä se tuli mun viereen ja rupesin ihan for real nukkumaan. :D 

Tänään kävin kaverin luona sovittaa takkia, jota se lainaa mulle vanhoihin (APUA, enää muutama hassu päivä!) ja vähän aikaa istuskelin sen kanssa siellä, juteltii lähinnä vanhoista. Sieltä sitten soitin iskän hakemaan (jaksoin kyl kävellä sinne, mut ku se reilu 2km on liian pitkä matka takasin käveltäväks niin oli pakko hypätä isipapan kyytiin :D) ja kerkesin kotona hädin tuskin alottaa syömistä kun poikaystävä tulikin sitten meille, se vaan leikkaili hiuksiaan (mitä hiuksia, se on oikeesti ihan kalju) ja sit me vaan katottiin tv:tä ja oltiin, kunnes se lähti kaverinsa kyytiin ja sitä kautta back to the business eli taas hajoilemaan aamuihinsa... No sit Eve oliki soittanu mulle et lähenkö niiden kaa syömään (tottakai) ja se haki mut meiltä ja mentii sit yhteen paikallisista "ravintoloista" eli pizzakebab-paikoista. Mä kyllä söin vaan kanasalaatin, kun en yhtään kotona syödessä muistanu, et meidän oli tarkotus mennä syömään kolmestaan... Mut ei se mitään, tulipahan seki testattua ja oli tosi hyvää! 



















Tossa sit vähän tän viikonlopun asua, eli toppi suoraan H&M:ltä ja kollarit Seppälästä. :D Enkä mä oikeesti oo tommonen elämääni kyllästyny teini mitä mun naama kertoo, olin vaa suht aamunaamalla liikenteessä niin siksi en oo oikein happy tossa. Ja mahasta huomaa että taisin syödä yhen laskiaispullan ennen kuvan ottamista... Hehehs. 

Mulla oli olevinaan jotain tärkeetäki asiaa, mutta enhän mä nyt sitä enää muista, mut tuskin se mitään kauheen hirveen tärkeetä oli joten unohdetaan se. :D Kohta vois suunnata tonne sänkyyn päin ja nukkua, viime yönä nukuin n. 13h ja ette uskokaan mitä herkkua se on mulle (oon HIEMAN aamu-uninen ja muutenkin aina unen tarpeessa :D) 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti