maanantai 15. helmikuuta 2010

Manon Lescaut

Tää päivä (ja viikko) on yhtä kiirettä vaan, tai ainakin tuntuu, koska yleensä mulla ei ole koulun jälkeen mitään tekemistä (läksyjä ei lasketa, ja ainut mitä teen koulun jälkeen läksyjen lisäksi on lenkkeily tai dance&fit) ja tuntuu ettei aika riitä mihinkään! Kauhee stressi päällä, ja varsinki kun vanhatki tällä viikolla! Ai että mä nautin perjantaina kun kaikki on ohi. 

Tänään siis koulussa kolmoset muistutti mua ja Lauraa freskoista. Onko kukaan tehnyt niitä, no ei. Ja kun viime viikolla kysyin ihmisiltä, niin ne sano että se on oppilaskunnan hallituksen heiniä. No, onko kukaan opkh:sta tehnyt mitään asialle? NO EI OLE, ja ketkäs sen sitten pistivät tänään kunnon rytinällä vauhtiin? (oikein, minä ja Laura) Ärsyttää tavallaan, koska en itse ole opkh:ssa eikä ole Laurakaan, ja me ollaan nyt tavallaan ne big bossit tässä hommassa. No mut, tänää pistettii sit jo haisemaan, ja huomenna ja ylihuomenna on IHAN TAJUTTOMASTI tehtävää, koska torstaina niiden on oltava liikuntasalin seinällä. Mitenniin paniikki ja kiire ja viime tinkaan jättäminen? Ei minun mielestä, ei ollenkaan... No mutta,tää pikkustressi aiheuttaa sen, että mun päässä on (mun mielestä) suht hyviä ideoita miten tän homman saa nopeesti eteenpäin ja eiköhän me saada ne parissa päivässä kuntoon edes jollain tapaa, jos vaan kaikki antaa panoksensa niihin. :) 

 Huomenna mun pitää tehä parin kaverin kanssa äikän esitelmä (joka on kyllä vasta ensi tiistaina, mutta muulloin ei ehdi, kohta selviää miksi) ja en siis kerkeä koulun jälkeen tehdä freskoja (kuten siis tänään jäätiin tekemään) paitsi jos sen esitelmän saan nopeasti tehtyä. Pitää siis hypäri ja välitunnit käyttää niihin freskoihin ja muuten vain toivoa, että muutkin pistävät tikun ristiin niiden takia. Keskiviikkona mulla on diabeteskontrolli toisella paikkakunnalla, siellä menee monta tuntia, koska mun pitää suorittaa viime hetken shoppailuja ennen vanhoja (ja ostaa pari muutakin tarpeellista juttua) niin sieltä kun pääsen takas tänne niin juoksen pää seitsemäntenä koipena nopsaan koululle ja freskoja taiteilemaan, uhkailin jo kavereille, että keskiviikkona ollaan vaikka iltakymmeneen koululla, kunhan ne saadaan valmiiksi. 


Torstaina on onneksi suht helppo koulupäivä, kun on abipäivä, ja on niin paljon muuta ohjelmaa kuin opiskelua... Koulusta sit kun pääsee ehkä n. 1 aikaan niin on äkkiä tultava kotiin, on kerettävä käydä suihkussa, laittaa hiukset, meikata ja sulloutua tanssipukuun ja n. 17:40 oltava urheilutalolla valmiina ensimmäiseen esitykseen eli kenraaliharkkoihin. Kauhee, jännittää vähän jo nyt. :D Ja sitten niiden jälkeen pitää tulla nopeesti kotiin, pestä naama ja mennä nukkumaan. Perjantaina herätys joskus tuhottoman aikaseen, suihkun kautta meikkiä naamaan ja sitten kampaajalle klo 7. Siellä menee ehkä n. 45min-1h, sitten onkin reilu tunti luppoaikaa ja ahistus on järetön... Meikkien lisäystä/korjailua ja yleistä panikointia siinä sitten. 


Eikä, kuulostaa ihan kamalalta, ja varsinkin kun odottanut noita vanhoja niiiin monta vuotta, ja nyt niihin on vaan muutama päivä! Pelottavaa. 

Tässä vielä tämän päivän vaatteet, vaikka ei niistä kovin hyvin selvää saa... Räjähtänyt olemus sen takia, kun tulin just koululta ja naama oli punanen ku joulupukin pipo ja hiukset on jo ihan lässähtäneet ja sojottaa vähintään joka suuntaan... + Kuva on ihan sairaan huonolaatunen, saisinko mä sen uuden kameran joskus?! Ja miks toinen jalka näyttää leveemmältä ku toinen?





















"Takki" - KappAhl
Mekko/tunika - H&M
Hame - H&M


Nyt on pakko mennä syömään iltapalaa, söin viimeks kun tulin neljän aikaan koululta kotiin ja siinä välissä olen mm. käynyt kirjastossa, käynyt lenkillä, tehnyt lihaskuntoa ja katsonut salkkarit.

Ps. Mulla tekee mieli fetasalaattia! :(  

Edit: niin ja toi otsikko on kirjan nimi, joka mun pitää lukea äikän 5. kurssille... Kuulostaa niin mielenkiintoselta että oikein hypin riemusta kattoon ton kirjan kanssa! Kirjallisuushistoria = <3 (ei sentään...) 

2 kommenttia: