tiistai 16. helmikuuta 2010

pikahei ja päivän kuulumisia

Hyvää iltaa! Meikäpoika se on tänään taas ollu aika vauhdissa (siis mun mittakaavan mukaan vauhdissa, kun normaalisti ei tapahdu mitään...) ja päivältä ei ole minkäänlaisia kuvia. 

Aamulla oli ihan sikakiva liikkatunti, eka n. 60min oli pallopelejä ja olin ihan in flames siellä ja se sali oli ihan sauna, lämmöt varmaan täysillä, niin voitte uskoo miten kuuma siellä oli! Sit oli n. 45minuuttia vanhojen tanssien harjottelua, ja ne oliki (ainaki mun) vipot reenit ennen kenraaleja, kun en oo varma tanssiiko muut huomenna, mut ei sillä nii väliä, kyllä mä ne osaan. :D Tänään ainaki osasin, mut kenraaleissa varmaan en osaa yhtään mitään. 

Sit äikän tunnin lopulla ja hypärillä väkertelin muiden kaa niitä freskoja, ja samoin ruotsin kaksarin toisella tunnilla. Koulun jälkeenki piti taas jäädä ja tehdä myös äikän esitelmää siinä samalla... Tosi kivaa hei, on kyl väsymystaso aika pien kun tuntuu hirmu stressi olevan päällä jne jne jne. Koululta tulin taas n. neljän aikaan kotiin, söin ja istuskelin koneella vähän vaille kuuteen siinä toivossa et kaverin kanssa lähetää dance&fittii ja saadaan nilltä kyyti, mut eipä saatukaan, eikä meiltäkää, joten piti soittaa yhelle kaverille joka pelasti meidät. :D Myöhästyttii vähä ekasta biisistä mut pikkuvikoja. Ja kauhee, ku sitä tuntii ei pidetty nyt meidän lukiolla vaan yhellä (ex)ala-asteella niin me eka oltii menossa väärästä ovesta sisään mut sit löydettii iha oikee aukko ja pukuhuonekin oli helposti löydettävissä. 



















Kuvaa siltä ajalta kun olin blondi, toi on viime syksyn alusta. (jotai ekaa jaksoo tais olla...) Kyl noi mun hiukset näki kivemmanki värisiä päiviä ku tommosen kusenkeltasen. :D



















Ja tässä ehkä paras väri ikinä, mitä mulla on ollu... Vois yrittää tässä kevään aikana tohon suuntaan (toi on muuten kotikonstein, mut en mee vannoo 100% varmaks noista raidoista, koska ne voi olla kampaajan käsialaa)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti