torstai 11. maaliskuuta 2010

hei ja moi

Noniin, nyt on jalat kipeänä shoppailusta, tili tyhjempänä mutta vaatekaappi täydempänä. ;) En jaksa tänään huonossa keinovalossa huonolla kameralla enää kuvailla ostoksia, ja en tiedä ehdinkö huomenna koska poikaystävä tulee lomille! No, toivottavasti ehdin luonnonvalossa kuvailla koska kyllä ei voi muuta sanoa kuin että LOVE! Ja suuri sydän kaikelle mitä ostin. Oli kyllä niiiiiin huippuostoksia että parempia ei vois toivoo! Ja halpojakin vielä, ainakin osa. 

No mutta, maanantai-tiistai välisenä yönä olin Kristan luona yötä ja me mm. kokkailtiin ja käytiin vaahtokylvyssä. Tässä kuvassa olenkin minä kokkailemassa meille nuudeleita, ai että miten taitoa vaativaa kokkailua. :D


Tässä onkin sitten seuraavana eilisen päivän vaatteet, aika perusmeininkiä... Paljettipaita H&M (mä oon jo ihan sikakyllästyny paljetteihin taas mut se oli sopivasti löysä ja suunnillee eka mikä kaapista löyty nii sai kelvata :D) ja hame Terranova (Maltalta). Ei oikein saa selvää mutta antakaa anteeks... Enkä jaksanu nyt leikata tota kuvaa millään tavalla niin ette myöskään saa välittää noista kamoista mitä tuolla taustalla on. Ja hei, huomasitteko jo minussa jotain uutta?

Eilen ostin itelleni syötäväks Alpen-välipalapatukoita ja Kevyt olo kuningatarta, noi välipalapatukat oli vähän oudon makusia mut ihan hyviä ja kuningatar on mun luottotuote ollu jo monenmonta kuukautta. :D Löysin muuten vajaan paketin kellogs k blissejä (mun lempivälipalapatukoita) laatikosta, arvatkaa oliko kiva kun olin ostanu noi Alpenit kun kellogseja ei myydä siellä mistä noi ostin... 



Sit hypelläänki jo tän päiväisiin kuviin, ja tottakai shoppailu kannattaa aloittaa sillä että syö hyvin ja terveellisesti! :) Aika hönöllä ilmeellä oon liikenteessä ollu, mut ruoka kyl maistu, ei siinä...
 H&M sovarissa vähän koklailemassa juttuja, hehe. ;) 


Ja kuva-arvoitus... 2/3 näistä lähti mun mukaan, mutta mitkä? Se selviää huomenna. Tai ylihuomenna. Tai sunnuntaina. Tai maanantaina. :D Toivottavasti huomenna. 
Ja sit viel lähtöfiilikset bussiasemalta, bussimatka kesti reilu tunnin ja siinä söin salaattia matkalla ja kuuntelin musaa. Oli kyllä tosi kiva päivä, näitä lisää kiitos! 



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti