perjantai 12. maaliskuuta 2010

ostoksissa

Noni, nyt mulla on (olevinaan) aikaa päivitellä, joten mä länttään tähän nopsaan noi ostokset mitä eilen kotiutin ja sit mä meen syömään ja pukemaan ja ja ja ja ... Heräsin nimittäin vähä aikaa sit ja kuvailin nää kamat joten älkäätte välittäkö aamunaamasta ja harjaamattomasta tukasta. Oli hirvee vaiva pukee nää kaikki vuorollaan päälleen jne jne, mut mä selvisin siitä! Jee. :D 

Raitapaita/tunki H&M:ltä ja farkkuleggarit Pieces. Tossa toisessa kuvassa ärsyttävästi näkyy toi henkarinaru tuolta hihasta mut ei se ole pääasia!


Sitten mun totaalirakastus! Aivan mahtavat aurinkolasit Lindexiltä! Ne ei hyllyssä näyttäny kovin kutsuvalle, mut kokeilin niitä ja sit mä rakastuin kovin tulisesti. 
 Mekko Onlysta. Tää oli aika "heräteostos", mä oon tosi huono käyttämään värejä ja kun näin tän niin päätin kokeilla ja mä tyttö otin ja menetin sieluni tälle(kin). Ja joo, laitan tonne alle legginsit ja toisen värisen topin ens kerralla. 
Sitten, onnistumisen elämys osa 1. Mä kattelin H&M:ltä ennenki erästä bikermallista nahkatakkia, se on se joka maksaa 40e. Mut ku mä kokeilin sitä, niin se ei istunu mulle ollenkaan (kahdessakaan koossa, toinen oli liian iso ja toinen pieni kyynärpäistä) ja mä sit olin että no voi *rumasana*, ei sit osteta vaikka ois ollu niin nätti. No, tarinahan menee niin, että eilen menin henkkamaukalla sit yläkertaan kattelee, ja siellä eteeni tupsahti lähes samanlainen, mutta jopa hienompi bikermallinen nahkatakki! Katoin hintalappua, 30e, eli kympin halvempi ku se mitä eka kokeilin, sit mä menin sovittaa sitä niin se oli just eikä melkeen! Divided-mallistoo tämä, ja sori kun en kuvannut päällä, mutta ne kuvat ei onnistunu vaik mitä yritin niin päätin sit luovuttaa tän kanssa. :D 
Onnistumisen elämys osa 2. Mä näin tän mekon eri värissä (sinisenä) ja aattelin että "kävisköhän sininen sittenkin mulle..." (se ei käy mulle ollenkaan), sit mä jätin sen mekon kuitenki sinne tankoon roikkumaan ja kävelin etiäpäin ja näin TÄMÄN! Sama mekko, korallinpunaisena. Tangossa yksi koko tätä väriä, minun tuurilla oma koko. Entäs hinta? Mielessä pyöri ajatuksia jonku tosi kalliin suunnittelijan hinnoista ja olin jo ihan jännän äärellä kun katoin hintalappua ja MITÄ IHMETTÄ, järkytyin suorastaan. Olin jo heittää sen vaatteen takas rekkiin kun en uskonu sitä mitä siinä kurjassa lapussa luki. 20EUROA! Oikeasti mä olin jo juoksemassa kassan kautta kotiin ilman edes että sovittaisin tätä, mutta kun sovitin niin rakkauteni liekki mekkoa kohtaan syntyi niin suureksi että vedin suunnillee voitontanssia siellä sovarissa, mut en mä kuitenkaa... En niiin malta odottaa että kesä tulee ja toi pääsee mun päälle esim. terasseille ja juhliin ja ja. Aattelin, et laitan ton sillon ku koulut loppuu niin kuljen toi päällä kavereiden ylppäreissä ja omia synttäreitä kun siinä samalla juhlii niin toi on oikein loistava siihen tarkoitukseen. Kuvissa ei todellakaan näytä niin ihanalta miltä se näyttää luonnossa, mutta katsokaa silti ja (v)ihailkaa:
Onnistumisen elämys osa 3. Me mentiin kaverin kanssa hyvin huolestuneina Dinskoon, koska meille molemmille se on semmoinen paikka, jonne me voitais liian helposti upottaa kaikki rahamme. Katselin niitä uutuuksia ja normaalihintaisia ihanuuksia, kunnes löysin jonkun alehyllyn ja näin nämä. Mietin taas että kuinka kalliit nuokin ovat, vaikka alennushyllyllä töröttävät, mutta uskaltauduin katsomaan ja tunsin niin hillitöntä riemua kun kengissä koreili 19,90e hinta. Tietenkin onnea lisäsi se, että omaa kokoa löytyi. Jätin kuitenkin kengät vielä kokonaan sovittamatta ja me suunnattiin toiseen kauppaan hetkeks, mutta mua vaivas liikaa ne kengät ja me palattiin takas Dinskoon ja mä sovitin noita kenkiä ja ai että kun mä rakastuin niihin. Olihan ne pakko kotiuttaa, ei noin halvalla voi noin hienoja kenkiä jättää hyllyyn lojumaan, ja nää kun yhdistää tohon ylläolevaan mekkoon niin kyllä muuten näyttää hyvältä (kokeiltu on;)) ja mulla ei ole mitään täntyyppisiä kenkiä kesäks ja ja, niin, keksin siellä kaupassa monta hyvää syytä kotiuttaa nää ja kaikki oli (oikeasti) ihan päteviä. Korko on semmoset 12,5cm mutta n. 3cm plato helpottaa kävelyä kummasti. :)



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti