sunnuntai 14. maaliskuuta 2010

tuskaa

Tää viikonloppu on menny aikalailla vaakatasossa dataillen, syöden ja leffoja katsellen. Olin siis koko viikonlopun poikaystävän luona ja ei me mitään järkevää saatu aikaseks, varsinki ku toinen on vähän kipeenä ollu... Ja se teki kusiset, tartutti muhun sit ihan järettömän kurkkukivun joka tänään iski ku salama kirkkaalta taivaalta. Ei ole kivaa, se kipu heijastuu korvaan vähän ja päähän sattuu ihan tajuttomasti. Voi ku siistiä ois taas tulla kipeeks... Not. 

Kuviakaan ei tältä viikonlopulta ole kun kamerakin oli kotona (mikä on ihan hyvä, mä oon viilettäny likasilla hiuksilla vaan menemään ilman meikkiä) ja ei mitään kuvaamisen arvoista ole edes tapahtunut oikeastaan. :D 

Tänään mä kirjotin eka koneelle ja sit konseptille siirsin esseen aiheesta asevelvollisuuden tulevaisuus, se ois pitäny olla jo viime torstaina valmis mutta kun olin kipee niin en mä sen takia menny vaa koululle palauttaa sitä, joten se nyt "vähän" jäi. No, parempi myöhään kuin ei milloinkaan, huomenna vaan aamulla muistan palauttaa äikän open loksuun ton niin eiköhän se oo ihan ok, kyllä sen on parempi ymmärtää ihmisen terveyden päälle. :D 

Mä jatkan nyt turkkilaisen omenateen juomista ja toivon et se auttaa kurkkukipuun, sori kun oli tämmönen tylsimyspostaus. Yritän saada aikaseks jotain parempaa ja fiksumpaa nyt kun taas jonkilainen rytmi tulee taas päiviin nimimerkillä nukuin kolmessa yössä yhteensä n. 40h. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti