maanantai 15. maaliskuuta 2010

ai että kun on taas mukavaa!

Niinhän siinä kävi, että eilisen illan olin taas kuumeessa. Parhaimmillaan (tai pahimmillaan) kuume kipus sinne yli 38 asteeseen, voitte uskoa miten hyvä olo kuumeessa + niin järettömässä kurkkukivussa että ei pahemmin nieleskelty. Onneks muistin mun vanhojen (kurkku)kipulääkkeiden olemassaolon, niiden voimalla on tääki päivä menty. Kouluun mä kuitenki aamulla lähdin ja kyllä siellä ihan hyvin jakso, huomas vaan ku viimesillä tunneilla alko lääkkeiden vaikutus loppua kun kurkkussa alko tuntua semmonen tuska. Kotiin ku tulin niin oon vaan suunnillee makaillu ja dataillu, nukahdinki yhessä vaiheessa vahingossa kun luin kirjaa sängyllä ja erehdyin laskee sen viereeni hetkeks. Äsken kattelin vanhoja kokeita kun "löysin" ne, on kurjaa kattoo niin hyviä numeroita, nykyään ku tuo opiskelumotivaatio on kadonnut jonnekin hirveän kauas kaukaisuuteen. No, elättelen (turhia) toiveita, että joskus saisin viel samanlaisia numeroita mitä ennenki! Ei mulla siis silti huonosti koulussa mene, yli 8 keskiarvo on, enkä mä varmaan vähempään tyytyis. :D Mutta, yritän nyt saada läksyt tehtyä ja jatkan tätä kurjaa elämääni pilleripurkin ja -pakkauksen kanssa. Pysykää terveinä ja jos ette niin pikaisia paranemisia! 
 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti