sunnuntai 21. maaliskuuta 2010

happy

On ollut vähän taukoo tässä kirjottelussa, mun kipeyspäivissä ei nimittäin ole mitään kiinnostavaa asiaa! :D Tän viikon oon ollu siis kipeenä, perjantaina kävin lääkärissä ja eihän mussa mitään ole, mut sain antibioottikuurin keuhkoinfektion hoitoon ja panacodeja kipulääkkeeks, vieläkin on aina kurkku + korvat kipeänä, not nice. Mut eiköhän sitä kohta olla takas 100% elävien kirjoissa, kunhan poikaystävä ei tois taas tuliaisia armeijasta ens viikonloppuna. 

Tää viikko on muutenki ollu suht turha, paitsi eilen oli kyl ihan kiva päivä vaikka jouduinki heräämään jo vähän jälkeen 6, ja se on tämmöselle aamutorkulle aika mahdottomuus. Piti mennä ranskan ryhmän kanssa myymään kirppikselle, siellä istuin 8-11 ja vähän pidempäänki ja klo 12 alko itsepuolustuskurssi. Sen vetäjä oli tosi hauska ja muutenki oli tosi kivaa, vaikka aluks oliki teoriaa noin tunnin ajan niin se ei ollu semmosta puuduttavan tylsää vaan se vetäjätyyppi heitti nii hyvää läppää aina väliin niin oli mukava kuunnella. :D Ja sit kun päästiin harjottelee semmosia perusliikkeitä karatesta niin mä ihan onessani siellä niitä tein. Ens lauantaina jatkuu viel toi itsepuolustuskurssi. Se liittyy siihen yhteen ihme kurssiin joka mulla on tässä jaksossa. 

Mä yritän palata vähän parempien postauksien kera sitten tässä joku päivä, mutta en lupaa mitään, jos jatkanki tätä sairastelua. 

Tänään oon lueskellu tätä, ja nyt meen jatkamaan ja syömään iltapalaa:

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti