tiistai 23. maaliskuuta 2010

riding dirty

Tän viikon mulla ei ole aikaa tehdä suurempi postauksia, syy on yksinkertainen, nimittäin alotin eilen autokoulun. Joka päivä (paitsi perjantaina) tällä viikolla teoriatunteja 3h ja ens viikon maanantaina myös. Alkaa neljältä ja seittemään tosissaan kestää, siinä ei paljo aikaa jää juhlimiselle eikä muullekaan, mun pitäis huomiseks kirjottaa äikän essee mutta näinköhän ehdin? (veikkaan että a) en ehdi ja b) en jaksa) Enkä ymmärrä sitä, miten paljon nuo teoriatunnit väsyttää. Eilenki olin valmis vaan lösähtää sänkyyn ja ruveta nukkuu, mut kärvistelin ja söin sentään iltapalan, pesin hampaat ja selailin sitä autokoulukirjaa. 


Huomenna on mun ekat ajotunnit heti aamulla klo 8, ja mua jännittää ihan älyttömästi koska mä en ole ikinä ajanut autolla, oon mä kerran käynnistäny auton mut siihen se jääkin... En osaa kuitenkaa mitään ja löydän itteni ojasta (mikä on kyl aika mission impossible ton lumimäärän takia) tai jonku rakennuksen seinästä. No, toivotaan et ei, ja toivotaan todellakin et kaikki menee hyvin. Huono homma on se, että pitää ehkä olla korva- ja kurkkukivussa se pari h ajelemassa kun mun perjantaina saadut kipulääkkeet on kolmiolääkkeitä ja niitten vaikutuksen alaisenahan ei pahemmin ajella (ja ei todellakaan kun ekaa kertaa lähdetään ajamaan) kun mulle ainakin tulee ihan järetön väsymys jo yhestä. :D Mutta, jos musta ei kuulu mitään pariin viikkoon niin mulle on varmaan käyny jotain tosi pahaa huomenna tai jotain...
 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti