tiistai 30. maaliskuuta 2010

nnnnoin

Eilen loppu autokoulun teoriatunnit, toisaalta hyvä toisaalta not. Siellä oli nimittäin aina ihan kiva istuskella. Ja mulla oli just elämäni toiset ajotunnit, ja voi että meni huonosti... Ekalla kerralla en failannu ku kerran, nyt tuntu et koko ajan teen jotain väärin. No, ei voi mitää, kukaan ei oo seppä syntyessään ja sitä rataa, toivottavasti inssipäivänä on hyvä autopäivä. :D Nyt pitää varmaa ruveta käyttää termejä hyvä ja huono autopäivä, vähän niiku huono hiuspäivä tai hyvä naamapäiviä, vai? Ihan kauheesti oli tänään keskustassa ajamista, ja se rupes pikkuhiljaa ärsyttää kun koko ajan vaan siellä ajeltiin tai just kaikkia semmosia reittejä missä mahd. paljo risteyksiä. Pitäähän seki oppia, mut hei minä en osaa vielä hyvin. Tulevaisuudessa musta tulee aivan loistokuski tottakai. ;) 

Tänään mulla ois muuten vapaapäivä, kun koeviikko alko tänään, mut klo 13 on terveystarkastus koululla. Onneks on lyhyt koulumatka niin ei oo niin justiinsa. Huomennaki ois vapaapäivä, mut mulla on yli vuoden takaset uintirästit ja sen jälkeen ajotunnit. Toivottavasti ois ajo-opena huomenna sama häiskä kun sillo ekalla kerralla, se osas mun mielestä opettaa mua sopivammin. :) Tää mikä nyt oli osas toki opettaa, mut jotenki ei mulle sopivasti. Oli hän mukava tyyppi kyllä eikä mua ärsyttäny tää ko henkilö, ajaminen oli vaa tänään jotenki niin jäätävää että rupes vaa se ärsyttää ku tuntu et en osaa mitään... Mut no, toivotaan et huomenna on parempi autopäivä. 

Ylihuomenna mulla on eka koe, ja mä veikkaan, et se on elämäni eka koe, josta saan nelosen. Talousmatematiikka ei todellakaan ole mun juttu, mä en vaan yksinkertasesti ymmärrä niitä tehtäviä ja oon aina iha hukassa kun avaanki sen kirjan. Mähän taisin jo sillo alkujaksosta mainita, että ei hirveesti inspaa toi kyseinen aihe. Ei inspaa vieläkää, mut pakko ois, ja mun ois varmaa nytki parempi opiskella sitä matikkaa ku istuu tässä kirjottelemassa. 

Anteeks tämmöset lyhyet ja kuvattomat postaukset, mut mun kamera on ollu suht pitkään vaan tossa pöydällä ja kuvien otto on "hieman" jäänyt. Mut pitää yrittää tehdä parannus kun muutenkin alkaa normirytmiin palautua, varsinki tän koeviikon jälkeen. Tänään vois jopa pitkästä aikaa käydä lenkillä jos jaksaa, tuntuu kyl että ei millään jaksa, ku kipeenä oleminen ja autokoulu on vähä vieny mun urheiluaikaa. Tuli näin yhtäkkiä muuten mieleen, et vois vähän suunnitella noita kokeisiin lukemisia et minä päivänä lukee mitäki ainetta jne, ois joku roti tässä elämässä koeviikollaki, ei pidä iha läskiks heittää tätäkää. Mun ote opiskeluun on tässä kakkosvuoden aikana lievästi sanottuna kadonnut. Oikeesti se on menny semmoseen piilopaikkaan, et vaikka mä sen löytäisin, niin ei ole minkäänlaisia takeita, että sen sais sieltä pois. Mutta jospa nyt jättäisin asiat mua fiksummille ja jatkasin vaikka matikan parissa. (in my dreams, siirryn kuitenki lukemaa muita blogeja tai syömään tai jotain yhtä pätevää)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti