keskiviikko 7. huhtikuuta 2010

halvennus

Mitäs tänne kuuluu? Mulle kuuluu aika normaalia. Tänää oli taas koulua kokeen merkeissä ja meni ihan hyvin (psykan koe). :) Ainaki paremmin mitä matikan koe... Sain tänään sen kokeen takas, mut en oo vieläkään uskaltanu kattoo paljo mä sain siitä, koska mä oon about ja yli 100% varma että se on mun elämäni eka nelonen. En halunnu vapaaehtoisesti ottaa huonoo numeroo vastaan nii se ope sit sano et se pakotti mut, joten no... Kokeen jälkeen hengailin kavereiden kanssa, ajeltiin ympäriinsä ja oli kivaa ja ihan älyttömän hölmöjä juttuja, mut ainaha sitä. Mulla on toi kameran käyttö jääny tosi vähälle, en tiiä miks, mut ei kai se oo niin justiisa. Eilen mä kävin kattelee poikien lentopallopelii ja sen jälkeen värjäilin hiukset. Nyt nää on tosi kivat ainaki luonnonvalossa, kuvissa ei näytä tietenkää siltä miltä ne näyttää oikeesti, mut tässä kuva: 



















Ja mua väsyttää nyt ihan älyttömästi, en tiiä mistä johtuu, varmaan kun en oo harrastanu liikuntaa oikeestaa yhtään? Kivaa... Oisin tänää lähteny pyöräilee mut piti lukee huomiseen kokeeseen niin seki vähän sit jäi. Onneks enää kaks koetta jälellä! Sit alkaaki viimene jakso ja pitäis varmaan vähitellen ruveta tekee kakkosluokan tutkielmaa, jee? Mä teen psykologiasta ja siis unista tarkasti sanottuna. :D 10 sivua apauttirallaa pitäis siitä tehä semmone mukava faktapaketti. 

Ylihuomenna varmaan lähen kavereiden (poikien :DD) kanssa shoppailee, kantaakoha ne sit mun kassit? Haha, en usko...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti