sunnuntai 25. huhtikuuta 2010

anteeks + x 100

Joo onhan tuo aika taas vierähtäny. :D Vaikka mitään en ole tehny oikeestaan, kavereiden kanssa lähinnä ollu ja koulussa tietty käyny. Ei oo tullu oikee päiviteltyy, melkei joka päivähä se on mielessä käyny et välillä ois kai iha hyvä jotain kuulumisii tänne raapustella, mut en mä sit ikinä oo saanu aikaseks. Ja nyt mä aattelin, että toteutan sen 100 juttua minusta mikä on aika tosi monissa blogeissa jo nähty. Enkä tiiä montako juttua tähän nyt tulee, mua väsyttää nii paljo et haluisin nukkuu, eli jos ei viel tuu täys 100 niin sit mä jatkan joskus toiste... 


















Tossa yks kaunis päivä käytii kaverin kaa kaivoksella hieman kuvailee ja muutenki ulkoilee... 

1. No heti tosta kaivoksesta puheenollen, luin eilen koko tän kaupungin kaivoshistorian ja muutaki historiaa läpi ja kattelin vanhoja kuvia ja kaikkie rakennusten yms. historiaa kans. :D 
2. Tykkään ruuista mistä ihmiset ei yleensä tykkää, esim. lentokone- ja kouluruoka. 
3. Mulla myös on tosi paljon kaikkia ruokia joita mä inhoan tosi paljon.
4. En oo ikinä maistanu piimää, ja piimä on mun mielestä tosi pahaa. En muuten varmaan koskaan tule maistamaan piimää. 
5. Mä oon ihan järettömän aikaansaamaton ihminen. Mulla on ollu n. kuukaus aikaa alottaa tutkielman teko, mut en oo vieläkää alottanu. No on mul viel n. 5vko aikaa. 
6. Oon jossai määrin vesiriippuvainen. Mun huoneessa on (lähes poikkeuksetta) vesipullo/-lasi.
7. Luen just nyt Harry Pottereita varmaan yli kymmenettä kertaa (paitsi niitä uusimpia en oo kyl nii monesti lukenu) 
8. En oo koskaan ollu kesätöissä, enkä nytkään oo saanu aikaseks hakea. (hyvä esimerkki siitä mun aikaansaamattomuudesta) 
9. Mun synttäreihin on 42 päivää, sit oon täysikänen. 
10. Mä poltin ennen vakituisesti melkein 2 vuotta, mutta nykyään poltan vaan ku oon juhlimassa. 
11. Mun äiti kuoli kun olin 4-vuotias. 
12. Asun ihan kämäsessä pikku"kaupungissa", mut ennen asuin vielä kämäsemmässä. 
13. Oon tosi sosiaalinen, paitsi saatan olla myös hirmu ujo uusien tai joidenki tiettyjen ihmisten seurassa. Ennen olin vielä ujompi kun nykyään... 
14. Oon omasta mielestäni vieläkin ihan paska ajamaan autolla, enkä varmaan tuu saamaan inssiä läpi ekalla yrityksellä. :D 
15. Mulla on aina semmosia tiettyjä sanontoja joita toistan "koko ajan" ja ne sanonnat vaihtuu aika-ajoin... Esim. nyt mun suusta kuulee hyvin usein "anna palaa Franklin"
16. Sotkunen huone ahistaa mua, mut en ikinä saa aikaseks siivota. Sit ku siivoon niin siivoon tosi hyvin ja nopeesti. 
17. Yleensä mulle iskee siivousvimma illalla/myöhään yöllä. 
18. Mulla on matkakuume.
19. Haluisin koiran, mut meidän vanhemmat ei. Oon halunnu koiraa varmaan jotain 5vuotta enemmän tai vähemmän innoissani. 
20. Tyydyn nykyää vaa "ihailee" muitten koiria. 


















21. Haluaisin tietää miltä tuntuu olla raskaana mutta en haluais raskaaks (vielä ;D) 
22. Oon 160cm pitkä 
23.  Ja tää on eka kerta kun kerron mun pituuteni julkisesti netissä
24. Mulla ei ikinä ollu heppatyttövaihetta
25. Enkä siks tiiä mitää hevosista
26. Mulla on tullu järetön himo saada taas blondit hiukset
27. Mut ei kuitenkaa liian vaaleet (= luonnottoman kusenkeltasen vaaleet :D)
28. Eniten mun vartalossa inhoon jalkojani kokonaisuudessaan reisistä varpaisiin
29. Eniten tykkään ehkä silmistä
30. Mun toisessa korvassa on 8mm venytys
31. Ja toisessa 2 korvareikää joista toisen tein ite
32. Oon lukiossa toisella luokalla
33. Ja yritän saada lakin ens keväänä
34. En oo vieläkään kattonu mun matikan kokeen numeroo (talousmatikan kurssin siis)
35. Ajattelin silti ilmottautuu uusintaan, koska en vaan oo voinu saada sitä koetta läpi
36. Oon välillä varmaa muiden mielestä ihan tajuttoman ärsyttävä :D
37. En tykkää esim. pullista, mistään munkeista, kakuista, lähes mistään leivonnaisista...
38. Ajoin tällä viikolla skootterilla ja mua vähän hävetti
39. Koska oon jo niin päässy mopoiän yli ja haluun vaan ajella autolla :D
40. Nauran ihan tajuttomasti ja mulla on paljo erilaisia nauruääniä 
41. Oon seurustellu mun poikaystävän kanssa kohta 9kk, mut meillä on yli 2vuotta ollu melkein koko ajan onoffia ja niin edelleen, en jaksa selittää koko hommaa 
42. Mulla meni luottamus yhteen mun hyvään kaveriin joku aika sitte, enkä kertonu sille syytä enkä edes koko hommasta mitää koska en haluu mitään draamaa
43. Mua ärsyttää kun multa irtoo hiuksia ja ne menee aina jonneki paidan sisään missä ne kutittaa ihan sikana!! 
44. Naksuttelen aina esim. sormia, niskaa, selkää, polvia, varpaita, jotain olkapään lähettyvillä olevia luita.. :D 
45. Huomasin just mun reidessä jonku haavan enkä tiedä mistä se on tullu 
46. Mulla on vihreet silmät 
47. Ja oikeesti mulla ois ruskeet hiukset 
48. Mun pitäis taas lakata kynsilakat, mutta en saa ikinä aikaseks
49. Viimekski mulla oli varmaa yli kuukauden samat lakat.. tai ei ne enää siinä vaiheessa hirveesti ollu
50. Mun poikaystävä lähti perjantaina Haminaan RUKiin... 
51. Osaan silleen jännällä tavalla analysoida ja "lukee" tiettyjä ihmisiä ja osaan ns. "pelata oikein" niille jutellessa
52. Oon välillä liian hyvä ylipuhumaan ihmisiä :D 
53. Mulla on tehny koko päivän miel jotain mansikkajuotavaa 
54. Mulla on itunesissa varmaan n. puolet biiseistä semmosia mitä en nykyää jaksais kuunnella mut ei niitä ikinä tuu poistettuu
55. En ymmärrä ihmisten pelkoja siitä et sängyn alla tai kaapissa ois jotain
56. Mut mua aina ahistaa (illalla) että meidän pihalla on joku... Kun meidän portaissa on kaks ikkunaa joista näkee ulos + toisesta ulko-ovesta näkyy myös. 
57. Ja inhoon niitä liiketunnistinvalaisimia, meidän pihalla on semmonen mut (onneks?) siitä on se lamppu palanu :D 
58. Olin koulussa ennen paljon parempi ku nykyään
59. Koska mun inspiraatio koulunkäyntiä kohtaan on nyt ihan hukassa
60. Haluisin et mun hiukset kasvais nopeemmin

































61. Lähen syksyllä Ranskaan meidän ranskan ryhmän kanssa ja mua ahdistaa se 
62. Koska mua tavallaan pelottaa "näyttää taitojani" (esim. puhuu ranskaa tai ajaa autolla julkisesti) 
63. En tykkää pitää esitelmiä yksin 
64. Olin ihan kamala teini pari vuotta sitten
65. Rakastan kesäistä Helsinkiä
67. Kirjotan todennäkösesti ens syksynä matikan 
68. Oon harkinnu kirjoittavani ranskan
69. En oo harrastanu melkein minkäänlaista liikuntaa liian pitkään aikaan ja se ärsyttää
70. Mutta en saa ikinä otettuu itteeni niskasta kiinni 
71. Haluisin ruskettua, inhottaa kun iho on ihan valkee
72. Oon ihan koukussa rainbowin Breezy-vadelmajuomaan
73. Mulla on arpi otsassa
74. Sain sen pienenä kun leikin veljen kanssa ja löin pääni semmoseen isoon rautapiikkiin tmv. 
75. Mun pitäis viedä ajokorttihakemus + passikuvat poliisilaitokselle
76. Mua on kaduttanu yli puol vuotta että leikkasin hiukseni viime vuoden hiihtolomalla n. olkapäille asti
77. Koska haluun pitkät hiukset
78. Mutta mulla on periaate että en ote pidennyksiä 
79. Tarviisin silmälasit, ja mulla varmaan ois jo lasit ellei optikko ois sössiny
80. Mua ärsyttää kun en enää kohta voi käydä ilmasiks hampilääkärissä 
81. Hoidin pienenä tosi huonosti hampaita mut nykyään tosi hyvin 
82. Haluaisin et iskä ja äitipuoli remontois meidän taloo :D 
83. Tää talo on rakennettu joskus 50-luvulla
84. Mua pelottaa/ahistaa tietynlaiset muutokset (esim. nyt kun mulla on aikuisten puolella diabeteskontrolli) 
85. Oon vuoden aikana muuttunu aika paljo ja musta on tullu suvaitsevaisempi 
86. Inhoon autokoulun autoja :D 
87. Mulla on ollu vaan n. kerran ikävä poikaystävää sen armeija-aikana (eli nyt tammikuusta lähtien) 
88. Ja mun mielestä on ihan normaalia että se on aina yhen viikonlopun kiinni... Jos se tulee lomille joka viikonloppuna niin tuntuu jotenki tyhmältä :D 
89. En osaa laittaa hiuksia
90. Ja mun hiukset on tosi harvoin mun itteni mielestä hyvin 
91. En osaa käyttää koruja muualla kun korvissa
92. Haluisin shoppailemaan
93. Mua ärsyttää mopopojat (niitä on paljon täällä) 
94. Omasta mielestäni oon ihan kamala ihminen välillä :D
95. Mun seurassa ei kestäis huumorintajuton ihminen, lauon suunnillee koko ajan läppää ja herkemmät vois loukkaantua alta aikayksikön
96. Naureskelen tommosille tyhmille sanonnoille esim. alta aikayksikön :DDD 
97. Pesen mun venytyskoruu liian harvoin 
98. Mun yks lempibiisi on kohta 3vuotta ollu Papa Roach - Forever
99. En harrasta mitään 
100. Lähen ihan just nyt nukkumaan :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti