maanantai 26. huhtikuuta 2010

rise up

Heips taas. Tänään ollu aika normaali päivä, poistin tänää melkei jotai 5000 viestiä puhelimesta. :D Nyt kelpaa taas tekstailla... Koulussa olin ihan älyttömän pahalla tuulella suunnilleen koko päivän, ja mun päivän pilas heti ekoilla tunneilla meidän filosofian opettaja, mut ei siitä enempää. Tällä hetkellä mä en kestä ko. tyyppiä, ja voi että on kiva kun huomenna on viimeset tunnit filosofiaa ja heti sit ajotunnit koulun jälkeen. Siellä ketutuspäissäni ajelen mummoja kumoon ja muuta mukavaa. Ok, toivottavasti en. 


















Kuva otettu n. pari vko sitten 

Illalla menin muutaman kaverin kaa kattoo kavereiden lentopallopelejä ja siellähän sitä sit tuliki oltuu ~3h eli periaatteessa mun ilta meni siihen ja nyt en jaksa edes tehdä ruotsin läksyjä ja jätän huomiseks koulussa tehtäväks ihan järettömästi ranskan tehtäviä kun ei ole tunteja mutta meidän ope ei halua ilmeisesti että jäädään millään lailla jälkeen. Aattelin kohta jo mennä nukkumaan, tai no siis lukemaan Harry Potterin (Liekehtivä pikari) loppuun ja sitten nukkua. Ja odotella, vastaisko se yks inttipoju mun viestiin. 

Tänää oli muuten ärsyttävä draamapäivä koulussa. Jotenki tuntu et kaikilla muilla on jotai ongelmii, paitsi mulla ei ollu kenenkää kaa mitään (ja tähän ei sit lasketa sitä filosofian opettajaa...) mut olin silti niin äkäne ja hiljane, vaikka yleensä oon semmone äänekäs jokapaikan höylä. No, aina ei voi voittaa. Nyt taidan lueskella hetken blogeja, rasvata ihoni (me likes kuiva iho <3) ja sitte suuntaan kohti sänkyä ton kirjasen kanssa. :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti