tiistai 11. toukokuuta 2010

kipee ihminen

Hei vaan ja hellät tunteet, täällä taas. Eipä ole mitään kummempia tapahtunu, kouluakouluakoulua on ollu ja kavereiden (+ poikaystävän kun se on lomilla) kanssa hengaillu ja synttäreiden odottelua (eli taka-ajatuksena kesäloman odottelu, mut mulla enemmä pyörii päässä se et täytän 18 ku et kesäloma alkais) ja tämmöstä tylsää normaalia elämää vaa. Lauantaina tulin kipeeks, kuumetta ja kurkkukipua ja muuta flunssajuttua ja tänään aamulla olin ihan järettömän viisas... Otin kipulääkkeen tyhjään vatsaan kurkku- ja pääkivun takia ja kerkesin tulla omaan huoneeseeni ku tajusin että nyt tarttee olla vessa ihan tajuttoman lähellä, no siinäpä mä sit suunnillee kaikki nesteet suun kautta päästelin ulos. :D Ei ollu kivaa... Ja tää mun pääkipu on outo, mä epäilen et se johtuu liian kovasta tyynystä! Kun nukkuessa sattuu koko kallon alueelle tai en edes tarkalleen tiedä minne. Oudoin flunssa mitä mulla on ikinä ollu, hehe. Tänää ois ollu ajotuntiki mutta kipeenä kun tosissaa ei oo fiksuu ajaa nii eilen lähettelin infoo sinnepäin että ei pysty ei kykene. 

Mulla on nyt tyhjä olo kun luin Harry Potterit alusta loppuun. Just äske lopetin viimesen osan ja nyt oon ihan et EIKÄ, mitä mä luen?! Ja vähä oli kiva kun en muistanu yhtää mitä tossa viimesessä kirjassa tapahtuu ku oon lukenu sen vaa kerran aikasemmin. Neljä ekaa osaa osaa jo nii ulkoo et niitä puuduttaa vähä lukee mut ne on silti aina pakko lukee. ;D 

Mut nyt en oikeesti jaksa tarinoida pidempään, mua harmittaa kun ulkona on lämmin ja aurinkoinen keli enkä voi nauttia siitä. :-( 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti