sunnuntai 7. maaliskuuta 2010

suolia käsissä

Moikka! 

Tänään oli tosi mukava päivä, näin kavereita ja kotona oon oleskellu. :) 

Ekana olin Kristan kanssa, meidän oli tarkotus ulkoilla mutta jotenki me eksyttiin kaupan kautta (ostin uusimman Cosmon, vois tän jälkee hyökätä sen kimppuun) ABC:lle syömään. :D Haha, urheilijanuoret vauhdissa... No, oli mukavaa käydä syömässä ja kyl me sit myös ulkoiltiin. Käppäiltiin jonki matkaa ja käytiin kaivoksella. 

 

 Ulkona oli tosi nätti sää, aurinko paisto kivasti ja taivaalla ei ollu lähes yhtään pilviä. Voi ku kesälläki ois noi hyviä säitä! Otin semmosia ärsytyskuvia hangista korkeista nietoksista että kesällä sit voi naureskella ja kattoo niitä. :D 

 
 
Ja me vähän kuvailtiin toisiamme siinä kun juteltiin ja hengailtiin jaja. Tota lunta oli ihan järettömästi, syvimmät noi "aukot" oli varmaan sillee et mulla oli lunta polveen asti ellei ylemmäski. :D Sanoinki tänää kavereille et ei nää lumet kerkee sulaa ennenku alkaa jo uudet sataa. 

 
 
Tää kuva on sieltä kaivoksen näköalatasanteelta, jonne me siis kiipeiltii, ne portaat oli kyllä ihan kamalat kun niitä ei mitenkään pidetä kunnossa talvella niin meinas vähä liukkaat olla, hehe. :D 

 Sit illemmalla pari muuta kaveria tuli käymään ja lähin niiden seuraks sit paikalliseen "kiinalaiseen" ku ne kävi siel vetää pitsat ja kepsut. Itsehän vaan pummina olin matkassa... En mä enää sen abc:lla syömisen jälkeen kehdannut ruveta lisää syömää tommosii ruokia, kohtahan mä oon ihan muodoton pallo jos tämmöstä jatkan. Mut no, jos se urheiluvaihe vaikka taas alkais, tässä lomallahan ei muuta olekaan kun aikaa. Paitsi että huomenna meen varmaan kaverin luokse ehkä jopa yöks asti ja torstaina shoppailemaan. Himottaa jo aikalailla, ja mulla on jo pari juttua mitkä mun on vähänniinku pakko ostaa. ;D  

Nyt mä voisin tehdä sen hyökkäyksen, josta jo aiemmin uhosin, ton Cosmon kimppuun ja miettiä että jaksaako noita Oskujen jakoja kattella vai eikö. En oo ikinä ennen kattonu, mut nyt ois ihan hyvä kun on lomaki niin ei nii huolta vaikka valvoiski. 

Hyvää yötä ihmiset.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti