sunnuntai 7. maaliskuuta 2010

stereo love

 Hah, kukaan varmaan tähän aikaan oo enää hereillä mutta mä oon tämmöne yökukkuja ja en todellakaan mikään aamuvirkku niin nyt alkaa vasta olla hereillä kunnolla, hehe...

Vitsi kun on outoo ku ei tarvii maanantaina herätä kouluun, tänään (no siis eilen...) olin koko päivän silleen että "ei, kouluun maanantaina" mut täälläpäin on just aina nää hiihtolomat viimesimpänä. :) Onneks on nyt loma koska alko toi koulu vähän jo tympiä taas. Ja yleensä hiihtoloman jälkeen menee aika ihan huomaamatta ja tajuuki jo olevansa kesälomalla! Sehän ei mua tietysti haittaa kun just kesäloman alussa mun synttärit ja kesällä muutenkin on niiiiiin mukava kun on lämmin jajajajaja. Ootan jo nyt kesää, ja kevättä varsinki. Noi lumimäärät on niin kauheet että pakko jotain odotella...

Eilen meillä oli kavereita käymässä ja oli mukavaa kun en ollu nähny ketään just sen takia kun kipeenä oon ollu. :) Mä oon aikalailla semmonen että tarviin juttelukaveria päivittäin niin oli mukava vaihdella kuulumisia ja muutenki nähdä ihmisiä. Tänään on jo olo ollu paljo parempi ku muuten tällä viikolla, mut vielä vaan tuntuu ku kuume saattais nousta. Eiköhän tässä taudissa kuitenki voiton puolella vähitellen olla. Ei huvittais koko lomaa olla kipeenä. :D Mitähän sitä lomaks keksis, mulla ei oikeestaan ole muita suunnitelmia kun että kaverin kanssa lähdetään shoppailee. Ja tän samasen kaverin kanssa tänään sovittiin että kesälomalla lähdetään Tukholmaan risteilylle, en malta odottaa! Ite en oo ikinä käyny Tukholmassa mut tää kaveri on, ja ku me molemmat rakastetaan shoppailuu niin voin uskoo että mukava reissu siitä tulee. Vinkkejä toki voi antaa jo nyt, ei pistetä pahaksemme. ;) 

Voisin kyllä kohta painua nukkumaan, oon nyt yksin poikaystävän kämpällä ja täällä on toi maailman pehmein ja muhkein peitto joka houkuttelee mua kyllä ihan liikaa! Toivottavasti kaikilla joilla on hiihtoloma jo ohi oli oikein mukava loma, ja ne, joilla se vasta alko niin niille toivon kanssa tosi mukavaa lomaa! :) 

Ja tähän loppuun kuva kesältä -06, kuva on otettu puol 5 aikaan aamulla... Voi kun ois jo noi valoisat, aurinkoiset aamut! :)


















Ja vielä pakko pistää tää aivan ihana biisi tähän "loppukevennykseks", hyvää yötä kaikille! 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti