perjantai 5. maaliskuuta 2010

voi ei!!

Mulle iski _AIVAN_JÄRJETÖN_ matkakuume!! Mun päässä pyörii vaan ihania hiekkarantoja ja palmuja ja aurinko (no se kyl näkyy ulkonaki, mut tuolla on lunta hei...) ja voi ei ihan kaikkea! En kestä. Heti sinä päivänä, kun mä täytän 18, mä varaan äkkilähdön mun parin kaverin kanssa. :D Mun on pakko. Koska me on jo suunniteltu, et kesällä lähetään ulkomaille mahdollisesti kolmestaan, niin mikäs sen parempi synttärilahja ois mulle? Haha. Miettikää nyt, ihana ranta, palmuja, ihanaa ruokaa, rusketus, hyvä fiilis, ei kiire minnekään, kaikki ihanat kaupat... Voi ei, en haluu enää miettiä näitä asioita tai mun kuume kasvaa sietämättömäks. Tää on sitäpaitsi pahempi, koska yleensä näihin aikaan viimestään ollaan porukoiden kaa varattu syyslomaks matka, mut nyt kun mä täytän 18 niin ne ei enää ottanu mua mukaan (ite ne on siis lähdössä syyskuussa) ja mä oon niiiiin kateellinen! HALUUN ULKOMAILLE! Nyt. 




Tää kuva on Marmariksesta viime lokakuulta. Porukat + kaks kaveria oli mukana. Mites toi sää? :) 
 







Tää ja seuraavat kuvat on Alanyasta, oltiin siellä porukoiden ja yhen kaverin kanssa -08 syyslomalla.




























Seuraavat 3 kuvaa näkymiä meidän parvekkeelta, ai mitenniin oli hyvä sijainti hotellilla? (no näköalat oli kyl 10+ mutta sinne käveleminen yhtä tuskaa...)

































 













Meidän huoneessa oli kaks parveketta, toinen oli toi "näköalaparveke" ja toinen tommone pienempi. Meillä oli siis oma huone kaverin kanssa. 

Hei, huomasin muuten että näiden kuvien katselu ei helpottanu mun matkakuumeeseen yhtään! :D  Arvatkaa mistä tää matkakuume alunperin lähti? 

No, tästä: 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti