torstai 4. maaliskuuta 2010

vieläkin hiukan kipeänä

Ihan hämmästyin miten pahan taudin iski mulle, toissayönä kuume heilu koko yön yli 38 asteessa ja eilen illalla oli kuumetta mutta nyt ei onneks ole. :) Yskä ja nuha vaivaa kylläkin "tosi mukavasti". 

















Tän kuvan otin sillon kun tiistaina livistin kesken päivän koulusta, ilme hieman tuskanen. :D 


















Tässä sitten vaatteet joissa hengailin, kaikki muut H&M paitsi toi KappAhlin takki. Mä haluan rullaluistelemaan! Noi luistimet on ihan sika monta vuotta vanhat mut vielä ne sopii mulle ja ovat ihan ok muutenki, paitsi jarrupala taitaa olla ihan finito (en osaa jarruttaa muuten ku jarrupaloilla, miten se tehdään?! :D) ja pitäis varmaan viedä uusittavaks tässä ennen ku lumet ehtii sulaa, vaikka siitä tuskin on mitään pelkoa. 


















Tässä onki mun eilisen ja tän päivän paras kaveri, joka on kyllä kokenut järkyttävän laihtumisen ja mun pitäis kohta tukeutua jo uuteen kaveriin. 


















 Eilen tylsyyksissäni lakkailin kynnet tällä Dependin sävyllä 122. Tykkään ihan hirveesti kaikista pinkeistä kynsilakoista ja sen kyl huomaa mun kynsilakka"kokoelmasta", yli puolet kaikista mun lakoista on pinkkejä/vaaleenpunasia... Mutta kun en osaa käyttää mitään muita värejä, ja en vieläkään ole löytänyt täydellistä pinkkiä! Vinkkejä saa toki heittää kaikenlaisista kynsilakoista, saatan jopa innostua uusista väreistä. 

Nyt ajattelin tehdä en-mitään, mä inhoan tämmösiä kipeyspäiviä kun ei oo mitään tekemistä, eikä voi/saa/jaksa tehdä mitään. Toivottavasti huomenna pääsisin jo kouluun, alkaa tympiä jo tää yksikseen oleminen.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti